سپاسنامه:خداوند بزرگ را شاکریم که به همۀ ما توفیق داد با برگزاری نخستین مجمع عمومی.....

 | تاریخ ارسال: 1394/11/25 | 
به نام خدا
اعضای محترم انجمن اعضای هیئت علمی دانشگاه خوارزمی
با سلام و احترام
خداوند بزرگ را شاکریم که به همۀ ما توفیق داد با برگزاری نخستین مجمع عمومی انجمن اعضای هیئت علمی دانشگاه خوارزمی آرزویی دیرین را تحقّق بخشیم. ایدۀ شکل دادن به انجمنی از اعضای هیئت علمی که ارتقای همه‌جانبه و توسعۀ متوازن دانشگاه را در زمینه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی سرلوحۀ کار خویش قرار دهد به‌طور جدّی از پاییز سال 92 مطرح شد؛ زمانی که گروهی از اعضای هیئت علمی با مشاهدۀ کاستی‌ها، مشکلات و نارسایی‌ها که برخی ریشه در سال‌های دور و نزدیک دارد، به این فکر افتادند که اغلب این گونه مشکلات قابل اجتناب است چنان‌چه نهادی خودجوش از میان اعضای هیئت علمی دامن همّت به کمر زند و با صرف نظر کردن از برخی اختلافات ناسودمند، خرد جمعی تمام استادان و دانشگاهیان را به عرصۀ تعاون و همکاری آورد و دانشگاه را از مزایای این هم‌اندیشی مبارک برخوردار سازد.
اینک که نتایج آراء شما در نخستین مجمع عمومی، ما را به‌عنوان اعضای شورای مرکزی انجمن توفیق خدمت‌گزاری داده است، ضمن سپاس بی‌پایان از حسن ظن شما همکاران عزیز، خود را در مقابل اعتمادتان مسئول و قدردان می‌دانیم و با تمام توان در پیشبرد اهداف والای این انجمن می‌کوشیم.
انتظار داریم همفکری و یاری خود را از ما دریغ نفرمایید و تعامل نزدیک خود را با ما حفظ کنید. از شما اعضای محترم انجمن انتظار داریم همکاران دیگر را که تاکنون به عضویت انجمن درنیامده‌اند، تشویق کنید تا به جمع ما بپیوندند. ایده‌های خود را با ما در میان بگذارید و در کارگروه‌های تخصصی که به‌زودی تشکیل خواهد شد شرکت کنید.
                                                                     با تجدید احترام و سپاس
                                                                  اعضای شورای مرکزی انجمن



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 11176 بار   |   دفعات چاپ: 702 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر