مرکز تخصصی آپا خوارزمی در هفته پژوهش سال 96

 | تاریخ ارسال: 1396/10/1 | 
برپایی غرفه مرکز تخصصی آپا خوارزمی به مناسبت هفته پژوهش

غرفه مرکز تخصصی آپا خوارزمی در هفته پژوهش در تاریخ 11 ام تا 13 ام آذر در پردیس کرج و در تاریخ 26 ام تا 28 ام در پردیس تهران دانشگاه خوارزمی پذیرای دانشجویان، اساتید و علاقمندان حوزه ی فناوری اطلاعات و ارتباطات بود. در راستای برگزاری این نمایشگاه، غرفه تخصصی آپا خوارزمی توسط مسئولین مورد بازدید قرار گرفت. در این نمایشگاه مرکز آپا نیز به معرفی خود و دستاوردهای خود پرداخت که در ادامه خبر به شرح آن پرداخته شده است.

 

 

در غرفه های مرکز تخصصی آپا و مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه برای اولین بار در دانشگاه های ایران آنتی ویروس سیمانتک اورجینال به رایگان در دسترس دانشجویان و اعضای محترم هیئت علمی قرار گرفت. همچنین در این نمایشگاه به کلیه ی علاقمندان و بازدید کنندگان، خدماتی از قبیل دسترسی به آرشیو کامل ماهنامه، وب اپلیکیشن واکاوی پورت ها، شبکه اجتماعی شاب و خبرخوان خوارزمی ارائه گردید. خدمات نامبرده با استقبال پرشور دانشجویان و سایر علاقمندان همراه بود.

 

 

همچنین غرفه مرکز تخصصی آپا با استفاده از شرایط موجود به ارائه ی فعالیت های خود در زمینه آموزش، امنیت و تولید ابزار پرداخت و با توضیح و معرفی دستاوردهای خود به علاقمندان در این نمایشگاه، زمینه های همکاری جدیدی را برای دانشجویان فراهم نمود.

 

 

در ادامه ی فعالیت نمایشگاه افراد برجسته ی علمی، معاونین دانشگاه و مشاور شهردار بخشی از بازدیدگان غرفه مرکز آپا بودند.  دکتر سبحان اللهی رییس دانشگاه خوارزمی، دکتر مشهدی زاده سرپرست معاونت پژوهشی، دکتر قبادیان معاون آموزش و پژوهش وزارت صنعت، معدن و تجارت، دکتر رسول رسولی پور مشاور شهردار تهران، دکتر عبداللهی ریاست پردیس بین الملل دانشگاه خوارزمی نیز بازدیدکننده ی غرفه مرکز آپا بودند که وجود آپا را یک فرصت بسیار ارزشمند برای دانشگاه دانستند و بر گسترش هرچه بیشتر همکاری و روابط بین مرکز تخصصی آپا و دانشگاه تاکید داشتند.

 

 




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 12209 بار   |   دفعات چاپ: 1281 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر