کنگره بین المللیTopHPC 2017

 | تاریخ ارسال: 1395/11/10 | 
تنها رویداد مشترک بین اروپا و آسیا
کنگره بین المللیTopHPC2017 به عنوان تنها رویداد مشترک بین اروپا و آسیا که منحصرا بر موضوعات  کلان داده ها و سیستم­های محاسباتی کلان مقیاس متمرکز است، بصورت مشترک با همکاری کمیته ایتالیایی کنفرانس HPCC به میزبانی ایران برگزار می شود. هدف از ایجاد این رویداد، فراهم آوردن فرصتی برای خبرگان دولتی، صنعتی و دانشگاهیان برای بحث و تبادل نظر و هم­اندیشی در خصوص آینده­پژوهی این حوزه می­باشد. لذا از شما دعوت می­شود در این گردهمایی بین­المللی با ما همراه باشید.
 
کنگره بین المللی TopHPC2017 از ۴ تا ۶ اردیبهشت سال 1396 با همکاری دانشگاه ایتالیایی کالابریا و مرکز تحقیقات فوق پیشرفته سوپرکامپیوتر ایتالیا و مراکز علمی و تحقیقاتی داخل کشور مانند معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز تحقیقات مخابرات و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انشاا... برگزار می­شود. 
 
حوزه سیستم­های محاسباتی کلان مقیاس(Exascale Computing)  و کلان داده (Big data) از حوزه­های راهبردی علوم و مهندسی کامپیوتر محسوب می شود که گستره وسیعی از علوم و صنایع مختلف به نتایج تحقیقات و تولیدات این حوزه وابسته هستند. جای بسی مسرت است که به اطلاع برسانم که افراد صاحب نام و تراز اول دنیا این حوزه در این کنگره شرکت خواهند کرد.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت tophpc.com مراجعه نمایید.
 
TOP HPC
tophpc.com
about congress. TopHPC2017 is the only Europe and Asian joint event focussed exclusively on HPC and Big Data with aims of providing 
an opportunity for ...



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1088 بار   |   دفعات چاپ: 92 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر