مراسم گرامیداشت هفته­ ی دولت و روز کارمند برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1396/6/8 | 

مراسم گرامیداشت هفته­ ی دولت و روز کارمند با حضور هیأت رئیسه و کارمندان کوشای دانشگاه، روز یکشنبه 96/6/5 در سالن هفده شهریوردر تهران برگزار شد. ابتدا دکتر سبحان­ اللهی رئیس دانشگاه با تبریک روز کارمند و هفته ­ی دولت، فرصت را مغتنم شمرده و از برنامه­های آینده­ی دانشگاه و برنامه­ ی راهبردی سخن گفت و در ادامه افزود: برای توسعه­ ی دانشگاه باید، رنکینگ آن ارتقا یابد. تأکید بر فعالیت ها در چارچوب مأموریت دانشگاه (تربیت نیروی انسانی مورد نیاز کشور و تولید علم)، تقویت سایت تهران برای توسعه­ ی دانشگاه، حرکت به سوی دانشگاه های نسل سوم (دانشگاه های کارآفرین تا تحقیقات و پروژه های دانشگاهی به تولید منجر شود) و رسیدن به دانشگاه های نسل چهارم که در برنامه ریزی جامعه تأثیرگذار باشیم و برنامه های دستگاه های اجرایی را ما تدوین کنیم. همچنین ایشان گفت شهر سلول های بنیادی برای اولین بار در کشور و خاورمیانه بزودی در دانشگاه تأسیس خواهد شد. این شهر، مصوبه ­ی وزارت علوم و هیأت امنا را دارد و ان­شاء الله با امضای قرارداد، مرکز شتاب دهنده­ ی بافت نیز عملاً شروع به کار می کند.

دکتر سبحان اللهی با اشاره به دوپارگی دانشگاه به عنوان یکی از مشکلات مدیریت های قبل و اکنون، اذعان داشت که با تشکیل دو کارگروه تخصصی، این مشکل را به حداقل رساندیم. کارگروه اول: مطالعه فعالیت های آینده دانشگاه با توجه به توسعه­ ی علمی و مصوبات بالا دستی و نقشه­ ی علمی جامع کشور و کارگروه دوم، فعالیت ها و مأموریت­های آینده­ ی دانشگاه در دو سایت تهران و کرج را مشخص می­ کند. اصلاح سیستم اداری و نقش کارکنان در برنامه ها و اهداف توسعه­ ی دانشگاه، پاسخگویی به سازمان، افراد جامعه و کشور، وجدان کاری، تعهد سازمانی و تأکید بر ارزشهای دینی و اعتقادی، از دیگر مباحث مطرح شده بود.

دکتر سبحان اللهی با اعلام اینکه ما جزو 16 دانشگاه برتر وزارت علوم هستیم که باید در جهت بین ­المللی شدن گام برداریم، افزود: ماندن در این فهرست مهم و افتخارآمیز، 42 شاخص دارد که باید با فعالیت مستمر و مسئولانه در این شاخص ها بتوانیم تا 5 سال آینده، جزو 5 دانشگاه برتر باشیم.

سپس دکتر میرهادی حسینی معاون اداری و مالی و توسعه ­ی منابع با تبریک هفته­ ی دولت و روز کارمند، گزارش آماری از وضیت موجود دانشگاه ارائه نمود.

آنگاه دکتر بهادر باقری مدیر حوزه ­ی ریاست و روابط عمومی و دبیر شورای سیاستگذاری مراسم یکصدمین سال تأسیس دانشگاه خوارزمی، ضمن تبریک هفته­ ی دولت و روز کارمند، گزارشی از برنامه ها و عملکرد این شورا ارائه نمود و از کارکنان دانشگاه خواست که در برنامه ریزی یکصدمین سال به این شورا کمک یاری کنند.

همچنین در این مراسم، حاضران یاد و خاطره­ ی شادروان دکتر علیرضا داوودی پزشک فقید دانشگاه را گرامی داشتند.

   در پایان با حضور هیأت رئیسه دانشگاه، از کارکنان نمونه و پیشکسوت تقدیر شد.

اسامی کارکنان نمونه تهران**** کلیک نمایید

اسامی کارکنان نمونه پردیس کرج **** کلیک نمایید




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 5741 بار   |   دفعات چاپ: 429 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر