آئین معارفه و آشنایی با مقررات دانشجویان نو ورود مرکز بین‌الملل دانشگاه خوارزمی

 | تاریخ ارسال: 1402/10/2 | 
آئین معارفه دانشجویان نو ورود بخش بین‌الملل دانشگاه خوارزمی ۲۹ آذرماه  ۱۴۰۲ با حضور جمعی از مدیران در سالن ۱۷ شهریور این دانشگاه با تلاوت آیات قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

در ابتدا جناب آقای دکتر عظیمی وقار سرپرست محترم مرکز بین‌الملل دانشگاه، ضمن تبیین تاریخچه و جایگاه دانشگاه خوارزمی، آغاز سال تحصیلی جدید و ورود دانشجویان بین المللی نوورود را به این دانشگاه تبریک گفت.
سپس جناب آقای دکتر معصومی نیا معاونت محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی ضمن ابراز همدردی و محکوم کردن اقدام جنایت کارانه رژیم جعلی صهیونیستی در قتل عام مردم غزه بویژه بیماران، کودکان و زنان بی پناه، نکات آموزشی مهمی را یادآوری نموده و بر علم آموزی برای حل بحرانهای کشور افغانستان تاکید نمودند. در ادامه جناب آقای دکتر احمدآبادی مدیر محترم تحصیلات تکمیلی در خصوص آیین نامه های آموزشی و نکات مهم آن سخنرانی نموده و دانشجویان نوورود را به رعایت قوانین آموزشی به منظور جلوگیری از مشکلات تحصیلی دعوت نمودند.

تفال به دیوان حافظ و حافظ خوانی توسط جناب آقای بهرامیان از دیگر بخش های این  برنامه بود.
در ادامه این آئین مسابقه‌ اطلاعات عمومی مفرحی توسط مجری محترم برنامه، برگزار و به دانشجویان برنده جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.
در پایان امکان پرسش و پاسخ و گفتگو با سخنرانان و مسئولان دانشگاه و دفتر روابط بین‌الملل دانشگاه از جمله جناب آقای دکتر عظیمی، سرکارخانم دکتر اکبری، آقایان دکتر احمدآبادی مدیریت تحصیلات تکمیلی و دکتر امیرحسین صنعت پور ریاست مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات فراهم شد و دانشجویان راهکارهای مشکلات و پاسخ پرسش‌های خود را دریافت نمودند.


 

 
مرکز روابط بین الملل دانشگاه خوارزمی



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 1877 بار   |   دفعات چاپ: 31 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر